i wish i could be as good as you, but whatever, i am simply not.

i feel really stupid right now and everyday.

in times like this, i always think of the what if’s. what if i’m not here, studying chemistry at 1 in the morning, and instead writing an article or a short story that is due 6 hours from now? would i complain? would i rant? would i feel tired, just like what i’m feeling right now?

i love science, i really do. though i don’t get everything i study in an instant like most of my friends do, i never give up on science. and i always think about how much i want to be a health worker in the near future, and how i could make a big impact in this country’s deteriorating health status. i have the vision, but idk, sometimes it’s never enough for me to keep going.

i have to love this process, i know that for a fact. maybe i’m just so pressured not to fail anything anymore, especially when your parents constantly ask you how long would it take you to finish college, although i have told them the answer countless of times already. and when you have a brother who from time to time insists that he graduated on time in the same university.

all i wanna say is i feel so pressured right now, i think i wanna cry. i can’t even organize my thoughts because i feel like a total shit. expectations may seem invisible but they will always be there. i’m not sure if i could still keep up. i’m trying, really i am. please don’t be so hard on me. i’m not invincible.

my tumblr days are over. find me here!

f uck this i have chicken pox

i feel a hundred times more miserable

faster than fedex. hehehe facken finally!! thanks kuya. ☺☺☺

faster than fedex. hehehe facken finally!! thanks kuya. ☺☺☺

seriously craving for oreos right now. i’m not feeling any better and it’s been 6 days since i’ve shut myself off. i haven’t solved any of my issues yet.

and so i made a blog. i think it might help. might. *sighs*

guys i

murakami what the hell are you doing to me i fell in love with your characters so much i can’t let them go

my fourth from murakami but it still aches me every time i finish his books. especially kafka. man i have to get on with my life and start reading another. i think i should take a break from murakami for a while, prolly read some parts of a series or what have you.

Time weighs down on you like an old, ambiguous dream. You keep on moving, trying to slip through it. But even if you go the ends of the earth, you won’t be able to escape it. Still, you have to go there — to the edge of the world. There’s something you can’t do unless you get there.
Haruki Murakami - Kafka on The Shore

i’m about to finish this book and i don’t want to but i have to but i don’t want to ugh shit

murakami is getting in my head

The Giver | Clip: OneRepublic - Ordinary Human »

onerepublic-wonderland:

guys you may need this

idgaf

idgaf

kickassfanfic:

jhameia:

2damnfeisty:

crystaltokyogorepolice:

teenagemutantnegroturtle:

ask-aphsiberia:

mr-pond-parties-in-the-impala:

cosbyykidd:

It’s worked for white people, I figured I might as well give it a shot.

GET THIS GUY TO DISNEY WORLD DAMN IT

I want you to go man!

if this was a white girl this would have had the notes 3 weeks ago

People are sending him racist messages telling him it’s not gonna happen and he doesn’t belong in Disney World over this post. So we’re gonna reblog it even more.

To all my followers, please reblog. cosbyykidd imma add this to my queue, we gon’ get yo ass to Disney. lmao

BOOOOOOST 

Followers, please note: I am going to reblog this every time it shows up on my dash. EVERY. TIME. I’m gonna tag it #cosbyykidd goes to Disney but I would really encourage you to boost it because why the heck not? We can get him a million five in a matter of DAYS. Make it happen!

kickassfanfic:

jhameia:

2damnfeisty:

crystaltokyogorepolice:

teenagemutantnegroturtle:

ask-aphsiberia:

mr-pond-parties-in-the-impala:

cosbyykidd:

It’s worked for white people, I figured I might as well give it a shot.

GET THIS GUY TO DISNEY WORLD DAMN IT

I want you to go man!

if this was a white girl this would have had the notes 3 weeks ago

People are sending him racist messages telling him it’s not gonna happen and he doesn’t belong in Disney World over this post. So we’re gonna reblog it even more.

To all my followers, please reblog. cosbyykidd imma add this to my queue, we gon’ get yo ass to Disney. lmao

BOOOOOOST 

Followers, please note: I am going to reblog this every time it shows up on my dash. EVERY. TIME. I’m gonna tag it #cosbyykidd goes to Disney but I would really encourage you to boost it because why the heck not? We can get him a million five in a matter of DAYS. Make it happen!

whyyouhefftobemad:

my favourite people | in no particular order
     » me